• Dostawa

Dostawa Towarów odbywa się w wybrany przez Użytkownika i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Użytkownika zamówienia.

Firmą obsługującą wysyłki Towarów przez Sklep jest firma InPost, DPD oraz Poczta Polska.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z jej regulaminem (dokonując zamówienia, Klient akceptuje regulamin kuriera) na adres wskazany przez Klienta.

Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia.




  • Paczkomat InPost  do 25 kg: 14,50 zł
  • Przesyłka kurierska do 25 kg: 17zł
  • List zagraniczny Europa: 22 zł
  • Kurier Europa - cena zależna od destynacji


W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy kwotę 500 PLN brutto, Towar wysyłany jest do klienta na koszt Administratora sklepu.


W przypadku wybranych Towarów, z uwagi np. na ich właściwości lub wartość, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy zamówień.

Czas dostawy(nie jest to czas tworzenia zamówienia) jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi zwykle 48 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera, dla firmy inpost i 5 dni roboczych dla firmy PocztaPolska

Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.