Zwroty
Zakupione u mnie produkty, które nie są produktami tworzonymi na zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Większość produktów tworzę właśnie na zamówienie i umieszczam przy nich taką informację. Jesli jednak coś w zamówionym prokucie Ci nie odpowiada odezwij się do mnie. Zawsze staram się znależć rozwiązanie jak choćby modyfikacja projektu.
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot po wcześniejszym uzgodnieniu możesz odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów:
wisise.pl
Orlińskiego 7b/40
31-878 Kraków
bizuteria@wisise.pl
574239111
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: bizuteria@wisise.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, a produkt nie był personalizowany zwracam wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie wszystko rozwiążę. Poniżej przedstawiay procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się ze mną, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Telefon: 574239111
E-mail: bizuteria@wisise.pl
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiem na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielę dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będę dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
wisise.pl
Orlińskiego 7b/40
31-878 Kraków
bizuteria@wisise.pl
694 679 640
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się ze mną: bizuteria@wisise.pl.